Facebooki neljanda kvartali tulemused ületasid analüütikute ootuseid märkimisväärselt.
- Facebooki ületas ootusi Foto: epa
Sotsiaalvõrgustiku käibeks neljandas kvartalis kujunes 5,84 miljardit dollarit, analüütikud olid prognoosinud 5,37 miljardi dollari suurust käivet. Ühtlasi tähendab see, et aastases võrdluses kasvas Facebooki käive 52 protsendi võrra, vahendab Business Insider.
Korrigeeritud puhaskasum aktsia kohta oli 0,79 dollarit, analüütikute pakutud 0,68 vastu.
Facebookil oli neljandas kvartalis kuus 1,59 miljardit aktiivset liiget, näitaja tõusis aastases võrdluses enam kui viiendiku võrra. Päevaseid aktiivseid kasutajaid oli 1,04 miljardit, 17 protsenti enam kui aasta tagasi.
Facebook teatas, et võrreldes aastataguse ajaga on mobiilireklaam kasvanud 69 protsendi võrra. Tegu on Facebooki jaoks olulise tulemusega, kuna ligi 80 protsenti reklaamikäivest tuleb just mobiili kaudu. Ühtlasi võib sellest välja lugeda, et inimesed kasutavad Facebookis käimiseks üha enam just nutitelefoni.
Ühtlasi on head tulemust näidanud ka Instagrami reklaamiäri, samuti videoreklaami äri. Facebooki tootmisjuht Sheryl Sandberg lausus, et inimesed vaatavad Facebookis päevas kokku üle 100 miljoni tunni videosid.
Pärast tulemuste teatamist tõusis Facebooki aktsia 13 protsendi võrra.
Seotud lood
Kiiresti muutuvas ja ebakindlas maailmas vajavad organisatsioonide juhid ja tiimiliikmed pidevat enesetäiendamist. Tallinna Ülikool pakub lisaks
mikrokraadidele juhtimist ja organisatsiooni arengut toetavaid
tellimuskoolitusi, mida on võimalik kohandada vastavalt vajadusele. Koolitused on teaduspõhised ja praktilised. Uusi õpitud teadmisi ja oskusi on võimalik ettevõtte igapäevatöösse rakendada.
Enimloetud
6
„Konkurentidele ei meeldi, et tulime turule“
Hetkel kuum
Tagasi Äripäeva esilehele